Z początkiem tego tygodnia wszyscy pracownicy MyHeritage przeszli do trybu pracy z domu, wprowadzając w życie dystans społeczny.
Jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na tę sytuację, a MyHeritage działa jak dotychczas, nic się nie zmienia.
W tym trudnym czasie, i w czasie, w którym musimy być solidarni, dzielimy się z Wami zdjęciami naszych pracowników z domów:
Yigal Guskin, Inżynier QA
Damy radę! Max Chernopolsky, R&D Szef Tech Backend
Korzyści z pracy w domu, mleko przy biurku. Eve Grönlund, Projekt Manager ds. Tłumaczeń
Praca z kuchni. Marianne Melcherts, Social Media Koordynator
Niebieskie chmury w Jeruzalem. Noam Markose, SEM Team Leader
Moje idealne miejsce pracy. Roi Weiss, Senior Product Manager
Nowe miejsce pracy na balkonie, Anastasiya Kart, Designer
Spotkanie kodowania z kotem Bella. Sion Sasson, Senior iOS Developer
Mój mały, zielony balkon, Sivan Lustig, Specjalista HR
Mój przyjaciel na czas pracy z domu, Paola Veloso Teixeira, Email Support Team
Równowaga między pracą a życiem prywatnym bez krzesła. Yurii Kovalenko, starszy programista internetowy, Kijów
Shira Zaid, Telemarketing QA
Uzyskując pomoc od młodego pokolenia. Anna Milkman, Kierownik Tłumaczeń
Greenroom. Gershon Flaisher, dyrektor artystyczny
Roee Ben Shoshan, przedstawiciel handlowy
Dmitry Vorobjov, starszy programista zaplecza technicznego
W pełni przygotowany!Sprzedaży, Tel Aviv
Mały, ale bardzo przytulny! Daniël Boerstra, kierownik zespołu wsparcia e-mailowego, Tel Aviv
Mamy nadzieję, że również radzicie sobie w tej sytuacji, to czas na bliskość rodzinną i być może przemyślenia. Praca również do zrobienia. Życzymy spokoju i zdrowia! Zostańmy w domach!