Jak zarządzać swoimi ustawieniami e-mail na MyHeritage?

Jak zarządzać swoimi ustawieniami e-mail na MyHeritage?

Zasoby w MyHeritage nieustannie rozwijają się, rosną w siłę, i są ulepszane. Niezależnie od tego, czy są to nowo powstałe drzewa genealogiczne na MyHeritage, nowo dodane zapisy historyczne (akta, dokumenty), czy nowe dopasowania DNA, zawsze jest coś nowego do odkrycia! Nigdy nie wiesz, kiedy informacja o brakującym puzzlu do Twojej historii rodzinnej na przykład o nowym połączeniu Smart Match, czy nowym zapisie historycznym niespodziewanie pojawi się dla Ciebie. 

Emaile, które otrzymujesz od MyHeritage są swoistą informacją, i zapewnieniem, że nie pominiesz żadnej istotnej wiadomości. Pomagają one również śledzić wydarzenia rodzinne i działania innych użytkowników MyHeritage.

W każdej chwili możesz dostosować preferencje mailowe, tak aby otrzymywać najistotniejsze dla siebie informacje. 

Notyfikacje witryny rodzinnej

W celu dostosowania preferencji mailowych, kliknij na swoje imię na pasku użytkownika na samej górze ekranu i wybierz „Ustawienia witryny.” Następnie kliknij „Moje preferencje”.

Tutaj możesz wybrać, czy chcesz wysyłać cotygodniowy e-mail z aktualizacją do wszystkich członków witryny. Zauważ, że ma to wpływ nie tylko na Ciebie, ale także na członków Twojej witryny. Cotygodniowa wiadomość e-mail jest wysyłana tylko wtedy, gdy w witrynie rodzinnej zaszły zmiany w ciągu ostatniego tygodnia.

Możesz także wybrać, czy wysyłać e-maile z przypomnieniami o wydarzeniach rodzinnych. Ponadto możesz wybrać, jakiego rodzaju wydarzenia mają być ogłaszane członkom witryny, które wydarzenia dotyczące krewnych mają być uwzględniane w powiadomieniach oraz czy powiadomienia mają być wysyłane pocztą e-mail czy SMS-em.Wreszcie, możesz wybrać, czy chcesz otrzymać powiadomienie e-mail, gdy członek rodziny wyśle Ci pozdrowienie poprzez MyHeritage.

Powiadomienia mailowe MyHeritage

Oprócz powiadomień Twojej witryny rodziny, będziesz otrzymywać e-maile od MyHeritage o nowych Smart Matches™, Record Matches, dopasowaniach DNA i Instant Discoveries™, jak również biuletyny i inne interesujące Cię tematy. Możesz zarządzać tymi preferencjami otwierając jeden z tych e-maili, przewijając do dołu i klikając w „Preferencje e-mail”.

Następnie możesz wybrać z listy na następnej stronie dokładnie te e-maile, które chcesz otrzymywać.

  • W sekcji „Powiadomienia tygodniowe”, możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać e-maile o nowych Record Matches, Smart Matches™, potwierdzeniach Smart Match™ przez innych użytkowników, dopasowaniach DNA, Instant Discoveries™, Photo Discoveries lub Teoriach Family Relativity™.
  • W sekcji „Miesięczne powiadomienia”, możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać newslettery MyHeritage. Newslettery zawierają informacje o tym, co nowego dzieje się w MyHeritage, jak również linki do ciekawych postów na blogu i treści w Bazie Wiedzy MyHeritage.
  • W sekcji „Powiadomienia okazjonalne” możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać e-maile edukacyjne lub powiadomienia o drzewach genealogicznych.
  • W sekcji „Promocje”, możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać e-maile o specjalnych wyprzedażach i ofertach rabatowych.
  • W zakładce „Moje konto” możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać e-maile o wygaśnięciu subskrypcji lub informacje o swoim koszyku. Wreszcie, jeśli chcesz otrzymywać te wiadomości e-mail w innym języku, możesz wybrać język z rozwijanego menu na dole strony.

Pamiętaj, że nie możesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości serwisowych, takich jak powiadomienia o płatnościach, bezpieczeństwie lub sprawach prawnych. Po zakończeniu zmiany ustawień, kliknij „Zapisz zmiany”, aby zastosować zmiany.