Jak zarządzać swoimi ustawieniami e-mail na MyHeritage?

Jak zarządzać swoimi ustawieniami e-mail na MyHeritage?

Zasoby w MyHeritage nieustannie rozwijają się, rosną w siłę, i są ulepszane. Niezależnie od tego, czy są to nowo powstałe drzewa genealogiczne na MyHeritage, nowo dodane zapisy historyczne (akta, dokumenty), czy nowe dopasowania DNA, zawsze jest coś nowego do odkrycia! Nigdy nie wiesz, kiedy informacja o brakującym puzzlu do Twojej historii rodzinnej na przykład o nowym połączeniu Smart Match, czy nowym zapisie historycznym niespodziewanie pojawi się dla Ciebie. 

Emaile, które otrzymujesz od MyHeritage są swoistą informacją, i zapewnieniem, że nie pominiesz żadnej istotnej wiadomości. Pomagają one również śledzić wydarzenia rodzinne i działania innych użytkowników MyHeritage.

W każdej chwili możesz dostosować preferencje mailowe, tak aby otrzymywać najistotniejsze dla siebie informacje. 

Notyfikacje witryny rodzinnej

W celu dostosowania preferencji mailowych, kliknij na swoje imię na pasku użytkownika na samej górze ekranu i wybierz „Ustawienia witryny.” Następnie kliknij „Moje preferencje”.

Tutaj możesz wybrać, czy chcesz wysyłać cotygodniowy e-mail z aktualizacją do wszystkich członków witryny. Zauważ, że ma to wpływ nie tylko na Ciebie, ale także na członków Twojej witryny. Cotygodniowa wiadomość e-mail jest wysyłana tylko wtedy, gdy w witrynie rodzinnej zaszły zmiany w ciągu ostatniego tygodnia.

Możesz także wybrać, czy wysyłać e-maile z przypomnieniami o wydarzeniach rodzinnych. Ponadto możesz wybrać, jakiego rodzaju wydarzenia mają być ogłaszane członkom witryny, które wydarzenia dotyczące krewnych mają być uwzględniane w powiadomieniach oraz czy powiadomienia mają być wysyłane pocztą e-mail czy SMS-em.Wreszcie, możesz wybrać, czy chcesz otrzymać powiadomienie e-mail, gdy członek rodziny wyśle Ci pozdrowienie poprzez MyHeritage.

Powiadomienia mailowe MyHeritage

Oprócz powiadomień Twojej witryny rodziny, będziesz otrzymywać e-maile od MyHeritage o nowych Smart Matches™, Record Matches, dopasowaniach DNA i Instant Discoveries™, jak również biuletyny i inne interesujące Cię tematy. Możesz zarządzać tymi preferencjami otwierając jeden z tych e-maili, przewijając do dołu i klikając w „Preferencje e-mail”.

Następnie możesz wybrać z listy na następnej stronie dokładnie te e-maile, które chcesz otrzymywać.

  • W sekcji „Powiadomienia tygodniowe”, możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać e-maile o nowych Record Matches, Smart Matches™, potwierdzeniach Smart Match™ przez innych użytkowników, dopasowaniach DNA, Instant Discoveries™, Photo Discoveries lub Teoriach Family Relativity™.
  • W sekcji „Miesięczne powiadomienia”, możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać newslettery MyHeritage. Newslettery zawierają informacje o tym, co nowego dzieje się w MyHeritage, jak również linki do ciekawych postów na blogu i treści w Bazie Wiedzy MyHeritage.
  • W sekcji „Powiadomienia okazjonalne” możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać e-maile edukacyjne lub powiadomienia o drzewach genealogicznych.
  • W sekcji „Promocje”, możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać e-maile o specjalnych wyprzedażach i ofertach rabatowych.
  • W zakładce „Moje konto” możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać e-maile o wygaśnięciu subskrypcji lub informacje o swoim koszyku. Wreszcie, jeśli chcesz otrzymywać te wiadomości e-mail w innym języku, możesz wybrać język z rozwijanego menu na dole strony.

Pamiętaj, że nie możesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości serwisowych, takich jak powiadomienia o płatnościach, bezpieczeństwie lub sprawach prawnych. Po zakończeniu zmiany ustawień, kliknij „Zapisz zmiany”, aby zastosować zmiany.

Komentarze

Adres e-mail jest prywatny i nie będzie wyświetlany.

  • G

    Gosia

    19 listopada, 2021

    Mam bezpłatne drzewo na myheritage ale fdy próbuję się zalogować pojawia się inf., że „hasło wygasło” i na maila jest wysłana instrukcja jak nadać nowe. Sęk w tym, że żaden mail do mnie nie dociera. Jak mogę zaktualizować hasło, by nadal mieć dostęp do już utworzonego drzewa?

  • R

    Roman

    25 lutego, 2022

    Mam darmowe drzewo My heritage,po aktualizacji telefonu zniknęło mi drzewo

  • L

    Ludwik

    28 września, 2022

    Moje drzewo przez pomyłkę wygasło 22.09,2022 r i chcę je ponownie aktywować i mam z tym problem , by wnieść należną opłatę na następny rok za pakiet PREMIUM.
    Moje ID 621427731
    Bardzo proszę o pomoc w odblokowaniu dostępu do mojego drzewa i możliwości wniesienia należnej opłaty.
    Nie znam języka angielskiego, stad nie mogę skontaktować się z serwisem telefonicznie.
    Ludwik Gawrysiak

  • A

    Asia1971

    2 października, 2022

    Mam podobny problem. Dawno na stronę nie zaglądałam. Chcę uzupełnić dane i sytuacja jest podobna na email żadna informacja zwrotna z MyHaeitage z możliwością nowego hasła nie dociera. Sprawdzałam na różnych adresach email. Chcę też rozszerzyć drzewo o premium. Moje ID 656066679.
    Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłaby zmiana email i hasła na nowe.

    I have a similar problem. I haven’t looked at the site for a long time. I want to complete the data and the situation is similar to the e-mail, no feedback from MyHaeitage with the possibility of a new password is received. I checked on different email addresses. I also want to extend the tree to premium. My ID 656066679.
    For me, the best solution would be to change the email and password to a new one.

  • M

    Magda

    8 października, 2022

    zapomniałam hasło. Po kliknięciu „Nie pamiętam hasła” wyskakuje informacja, że instrukcje zmiany hasła wysłana na maila, a na mailu nic nie ma. Pisałam do centrum pomocy, ale nie odpisują. Co robić?

  • K

    Katarzyna

    24 października, 2022

    nie pamiętam hasła a jak wysyłam reset hasła żaden mail do mnie nie dociera

  • K

    Katarzyna

    24 października, 2022

    nie mogę zresetować hasła – nie dochodzi mail z informacją i linkiem do resetu

  • J

    Joanna

    26 lutego, 2023

    Mam podobny problem, jak większość osób. „Hasło wygasło”, ale nie otrzymuję maila z instrukcją by utworzyć nowe hasło.
    Nie chcę tworzyć nowego konta.

  • E

    Ewa

    14 kwietnia, 2023

    U mnie to samo , informacja, że hasło wygasło, żadnego maila od miesiąca nie dostałam, support też milczy , 2 tygodnie temu wysyłałam zgloszenie

  • A

    Anna

    6 listopada, 2023

    Czy ktoś już wie jak odzyskać hasło?

  • M

    Megulitta

    8 listopada, 2023

    Mam identyczny problem… nie mogę zresetować hasła i zalogować się na moje konto. Nie dostaję od dwóch dni żadnego e-maila, czy to jakiś błąd systemu? Niech ktoś w końcu nam powie co się dzieje i kiedy odzyskamy dostęp do swoich drzew !

  • R

    Ryszard

    9 listopada, 2023

    Problem jak u innych osób.
    Jak widać od co najmniej roku tak się dzieje. Miałem bezpłatne konto od wielu lat, jeszcze gdy to była strona Bliscy.pl
    Stopniowo ją rozbudowywałem, gdy tylko pojawiał się ktoś kto podał mi nowe informacje o rodzinie.
    Większość z tych osób już zmarła i obecnie nie jestem w stanie już pozyskać tych informacji tym bardziej że jestem po wypadku w wyniku którego doznałem złamania kręgosłupa i praktycznie nie ruszam się z domu.
    Zastanawiam się czy nie przekroczyłem limitu darmowej wersji ale, nawet gdyby tak było to program nie powinien pozwalać na dalsze darmowe uzupełnianie rekordów a nie blokować dostęp do już zapisanych danych i wysyłanie kłamliwych informacji o tym, że wysłano na mój adres instrukcję jak konto odzyskać.
    Uważam, że jest to lekceważenie użytkowników i okradanie ich z posiadanych danych i informacji.
    Jeśli to się nie zmieni i nadal będą nas ignorować i lekceważyć to nie pozostanie nam nic innego jak ostrzegać innych przed zakładaniem tu konta.

  • R

    Ryszard

    9 listopada, 2023

    Problem jak u innych osób.
    Jak widać od co najmniej 2 lat tak się dzieje. Miałem bezpłatne konto od wielu lat, jeszcze gdy to była strona Bliscy.pl
    Stopniowo ją rozbudowywałem, gdy tylko pojawiał się ktoś kto podał mi nowe informacje o rodzinie.
    Większość z tych osób już zmarła i obecnie nie jestem w stanie już pozyskać tych informacji tym bardziej że jestem po wypadku w wyniku którego doznałem złamania kręgosłupa i praktycznie nie ruszam się z domu.
    Zastanawiam się czy nie przekroczyłem limitu darmowej wersji ale, nawet gdyby tak było to program nie powinien pozwalać na dalsze darmowe uzupełnianie rekordów a nie blokować dostęp do już zapisanych danych i wysyłanie kłamliwych informacji o tym, że wysłano na mój adres instrukcję jak konto odzyskać.
    Uważam, że jest to lekceważenie użytkowników i okradanie ich z posiadanych danych i informacji.
    Jeśli to się nie zmieni i nadal będą nas ignorować i lekceważyć to nie pozostanie nam nic innego jak ostrzegać innych przed zakładaniem tu konta.

  • L

    lusia

    9 listopada, 2023

    Witam, czy ktoś dostał wiadomość od Myheritage w sprawie odnowy hasła do konta? Mam cały czas ten sam problem żadna wiadomość z linkiem do mnie nie dociera.

  • M

    Michał

    10 listopada, 2023

    Mam ten sam problem, ktoś wie co robić????

  • Ł

    Łucja

    11 listopada, 2023

    Powtórzę, mam ten sam problem… nie mogę zresetować hasła i zalogować się na moje konto. Nie dostaję od dwóch tygodni żadnego e-maila. Napisałam do pomocy, odpisali automatycznie, że nie odpowiadają na takie maile i że mogę znaleźć odpowiedź w pomocy na ich stronie, ale niestety nic nie znalazłam.

  • I

    Irena

    13 listopada, 2023

    Ja również nie dostałam żadnego e-maila o zmianie hasła.
    Nie mogę się zalogować.

  • M

    Megulitta

    15 listopada, 2023

    Czy komuś w ogóle udało się rozwiązać ten problem? Czy odzyskał dostęp do swojego drzewa online? Jeśli tak, prosimy o poradę 🙂

  • J

    Jolanta

    17 listopada, 2023

    U mnie od dziś taka sama sytuacja. Hasło wygasło a mail z instrukcją nie dotarł.

  • A

    Adam

    18 listopada, 2023

    Do mnie też żaden mail z instrukcją do ustanowienia nowego hasła nie przychodzi. Co dziwne, w wiekszości korzystam z aplikacji i tam byłem cały czas zalogowany. Żadnego info o tym,że hasło wygasa nigdy nie dostałem a używam serwisu jeszcze jak to było moi-krewni.Jakieś przypomnienie wcześniej na maila mogliby wysyłać !!!! a teraz co ??

    Co lepsze przez pierwsze dni jak zauważyłem,że hasło wygasło to w apce pokazywało mi tylko info o kupieniu abonamentów gdy chciałem wejść do drzewa !!!! 🙂 dziwna polityka. Zalogowanym jeszcze wtedy byłem ale wszedzie tylko info o kupnie abonamentu.
    Ciekawe czy coś w ramach przeprosin dla userów wymyślą.

  • A

    Adam

    18 listopada, 2023

    info znalezione w necie:

    „Irek_Bartkowski – 12-11-2023 – 22:28
    Temat postu: Re: Logowanie problem Witam
    Po 5 dniach przyszedł e-mail i udało się zmienić hasło.”

    „Wojtek_W – 10-11-2023 – 15:03
    Temat postu: Re: Logowanie problem trzeba kontaktować się z supportem i zmienić mail na gmail”

  • A

    Adi

    18 listopada, 2023

    to są chyba jakieś żarty, człowiek poświęca czas, buduje drzewo itd a tu w jednym momencie od wszystkiego jest odłączony bez wcześniejszej informacji o jakimś wygaśnieciu hasła, parodia

  • D

    Damian

    19 listopada, 2023

    Ten sam problem. Czy to jest uczciwe i poważane traktowanie?. Hasło wygasło ale mail z nowym/instrukcją nie przychodzi pomimo komunikatu o wysłaniu, reset też nie pomaga. Przecież roczna opłata jest zapłacona a nie ma dostępu już z 2-3 tydzień i nie można się doprosić o nic.

  • H

    Hania

    20 listopada, 2023

    Piszcie na . Miałam to samo i po mailu pod ten adres przyszedł mail z ustawieniem nowego hasła. Pozdrawiam!

  • H

    Hania

    20 listopada, 2023

    Piszcie na support (MAŁPA) my heritage . com . (Może ze spacjami adres przejdzie). Miałam to samo i po mailu pod ten adres przyszedł mail z ustawieniem nowego hasła. Pozdrawiam!

  • K

    Katarzyna

    22 stycznia, 2024

    Witam, szukam pomocy, nie docierają do mnie wiadomości od MH z nowym hasłem lub linkiem, proszę o pomoc

    • K

      Katie

      23 stycznia, 2024

      Witamy serdecznie, prosimy o kontakt z naszym zespołem Obługi Klienta pod , pozdrawiamy serdecznie

  • A

    Anna

    29 stycznia, 2025

    Po odzyskaniu konta i drzewa okazało się ze nie mogę nic tam dodać ani zmienić !!!!! Każą mi się kontaktować z administratorem